Trh se zážitky roste: Češi za ně vloni utratili desítky milionů korun2008-05-22 PRAHA, 22. května 2008 - Češi utrácejí za zážitky mnohem více peněz než v minulých letech, vyplývá to z hodnocení, které provedla společnost Allegria – Firma na zážitky. Z výsledků vyplývá, že lidé za ně vloni utratili sumu dosahující sta milionů korun. Zážitky jsou především velmi atraktivním a originálním dárkem. Zážitkové agentury navíc nabídku během roku doplňují a připravují pro své klienty stále něco nového. Mezi poslední novinky společnosti Allegria - Firma na zážitky, s.r.o. patří například „Born to be wild: Harley Davidson“ nebo „Ayurvédická masáž celého těla“. „Naše zkušenosti potvrzují, že zážitky jsou vhodný dárek pro každého. Nezáleží na věku ani postavení. Našich služeb také využívá poměrně široké spektrum klientů. V nabídce máme zážitky pro páry, ale i pro celé rodiny. Výjimkou není ani top manažer, který se adrenalinovým zážitkem od nás prostě odreaguje od plnění každodenních povinností. Po dni stráveném se speciální zásahovou jednotkou se může opět vrhnout do práce,“ vysvětluje Linda Vavříková, majitelka společnosti Allegria – Firma na zážitky. Obrat společnosti vzrostl oproti minulému roku o přibližně 50 %. Celkový počet klientů nyní přesahuje šestnáct tisíc. Každý měsíc si přitom zážitky u Allegrie objedná více než pět set klientů, o Vánocích je to až čtyřnásobek. „Se stoupajícím počtem klientů cítíme stále větší zodpovědnost za kvalitu našich služeb. Nemůžeme si dovolit selhání mimo jiné i proto, že zážitky jsou nejčastěji dárkem, který si obdarovaný chce mimořádně užít. Chyby se samozřejmě dějí, to je lidské, důležité ale je, umět vše vyřešit ke spokojenosti klienta. Jsme držiteli řady ocenění, vlastníme certifikát jakosti ISO 9001:2001, naše obchodní podmínky prošly auditem Sdružení pro ochranu spotřebitelů, dále vlastníme certifikát Bezpečný obchod. Věřím, že i tyto záruky jsou pro naše potencionální klienty známkou důvěryhodnosti,“ doplňuje Vavříková. Pro dobrou orientaci na zážitkovém trhu, by si zákazník měl vždy ověřit jaké má firma reference a jak dlouho existuje., Důležité jsou také obchodní a platební podmínky, jestli firma provozuje pouze internetový obchod, nebo zda má i kamenné prodejní místo. Všechny tyto informace pomohou předejít pozdějším zklamáním, která vzniknou při svěření organizace zážitku do špatných rukou. „Přidání nového zážitku do naší nabídky trvá přes měsíc a po tuto dobu každého dodavatele důkladně prověřujeme a testujeme. Důležité je, aby vždy dodržel to, co je ve smlouvě a aby byl on i personál ke klientům milý a i ten nejmenší problém s námi vždy včas řešil. Několikrát se nám již stalo, že jsme do nabídky nezařadili velmi exklusivní zážitek, protože s námi dodavatel odmítl podepsat naši smlouvu,“ vysvětluje Vavříková nároky společnosti Allegria – Firma na zážitky na kvalitu poskytovaných služeb.
Stálí zákazníci tvoří zhruba čtvrtinu všech klientů. Nejen pro ně se firma snaží zdokonalovat svůj Věrnostní program, který je založený na bodovém hodnocení. Za každý zakoupený zážitek získá zákazník na svůj účet určitý bonus, který pak může využít pro zvýhodnění dalšího nákupu. Zážitky začínají díky vysoké oblíbenosti pronikat i do firem. Allegria má v tuto chvíli více než stovku firemních klientů, pro které provozuje věrností nebo motivační programy, soutěže, firemní akce nebo prostě jen zajišťuje zážitky pro zaměstnance či klienty. „Nejlepší reklamou je spokojený zákazník, což u zážitkové agentury platí dvojnásob. Výborně funguje i osobní doporučení někoho, kdo se zážitku sám zúčastnil nebo využil našich služeb. Pokud někdo koupí zážitek sobě nebo svým blízkým a je spokojen, skoro vždycky se k nám vrátí. S mnoha klienty tak máme velmi přátelský vztah, protože jim vlastně plníme jejich sny,“ uzavírá Linda Vavříková, majitelka společnosti Allegria - Firma na zážitky. |
NEED4CONNEXIONS, s.r.o. - Žerotínova 1133/32, 130 00 Praha 3 - Žižkov
Tel.: +420 602 623 030, E-mail: ruliskova@n4c.cz
beee