Ať je krize nebo není, Češi se stále chtějí bavit – oblíbené jsou hlavně pivní lázně, tandemové seskoky či bagrování2010-01-13 PRAHA, 13. ledna 2010 - Zážitková agentura FAN MOTION zaznamenala i přes nepříznivé období hospodářské recese meziroční růst o celých 11 procent. Nejvíce mezi Čechy letí pivní lázně, jízda hummerem, řízení bagru nebo zážitky v akrobatickém letadle. Největší pokles zájmu naopak zaznamenaly jednoduché masáže a vyhlídkové lety. Důvod je podle FAN MOTION jednoduchý: velmi málo adrenalinu, velmi málo neobyčejného. „Opravdu mile nás překvapil zájem o zážitky i v době krize. Výrazně se zvedla poptávka například po fotografování v různých formách - od fotografování těhotných maminek či maminek s dětmi až po umělecké fotografování s vizážisty. Ovšem nejprodávanějším zážitkem roku 2009 byly pivní lázně," řekl Tomáš Soják, spolumajitel zážitkové agentury FAN MOTION. Na základě průzkumu mezi zákazníky připravuje agentura velké změny. Rok 2010 bude ve znamení uměleckých řemesel a nostalgických zážitků. Tedy těch zážitků, které přinášejí možnost vyzkoušet něco z minulosti. Každý se tak třeba může stát topičem v parní lokomotivě z roku 1913 či uměleckým hrnčířem. V létě se pak očekává velký zájem o takzvané dny na farmě, v jejichž průběhu si podle zkušeností společnosti FAN MOTION užívají především manažeři při činnostech, jako jsou třeba projížďky na koních, dojení krávy, kydání hnoje a péče o chovná zvířata vůbec. „V novém roce chceme klientům nabídnout také zážitky spojené s nějakým pěkným starým řemeslem. Bude možné zkusit stát se třeba uměleckým kovářem, foukačem skla nebo zručným dráteníkem. Dále se chceme zaměřit na umělecké směry, které se vždy těšily velké oblibě - umělecké malování a kreslení. Je úžasné pozorovat sám na sobě, jak se během krátké chvíle naučíte namalovat skutečný portrét namísto jednoduchého smajlíka z několika čar," dodal Soják. Rozhodování zákazníků o výběru dárku vedlo agenturu i ke změnám ve způsobu, kterým si zákazník zážitky vybírá. Místo tradičního dělení na zážitky pro ženy a muže či cenových schémat se mohou zákazníci rozhodovat podle emocí. To umožní jednodušší a cílenější vyhledávání zážitků přímo podle emocí, které by měly vyvolat. Bude tak možné najít zážitky relaxační, adrenalinové či zážitky, při nichž se budou klienti smát, případně u kterých by se chtěli bát. Emoce budou při výběru zážitků úplnou novinkou, tento způsob má ulehčit a zefektivnit volbu zážitků tak, aby odpovídaly přáním a představám. „Podle našich statistik objednávají zážitky více ženy než muži. Přesněji: ženy objednávají s převahou 74 procent oproti mužům. Hlavním kritériem u nás nově budou právě emoce a až potom budou rozhodovat další volby. Koncepci našich stránek tak chceme přizpůsobit více ženám, jejich způsobu výběru, cítění a rozhodování," doplnil Soják. Tematicky zážitky posilují vždy k danému období, v zimě tedy převažují zážitky spojené se sněhem - rallye na ledové dráze, motoskijöring či jízda se spřežením severských psů Husky. Na další období připravují ve FAN MOTION takzvané kombinované zážitky. Ty spojují více aktivit dohromady, aby vznikl zážitek originální a co nejvíce na míru každému přání. „Chceme nabídnout takové zážitky, které by si klient sám osobně nezařídil. Chceme připravit něco originálního a zajímavého. Například medovou masáž v akrobatickém letadle - klient přijde, nechá se zabalit do medového zábalu, dostane helmu a půjde do letadla. A při náročných akrobatických prvcích bude med působit. To je ale jeden z těch opravdu bláznivějších nápadů," uzavřel Tomáš Soják, spolumajitel zážitkové agentury FAN MOTION.
Zážitková agentura FAN MOTION Czech & Slovakia přináší nevšední zážitky již od roku 2006. Dynamicky roste v oblasti zprostředkování více či méně bláznivých a neobvyklých aktivit. S velkým úspěchem pokračuje také nabídka zážitků pro všechny formou internetového portálu. Jednou ze specializací agentury jsou firemní projekty v podobě motivačních a benefitních programů pro zaměstnance společností či obchodní partnery. Dále se FAN MOTION zabývá zprostředkováváním zážitků pro osobní využití, novinkou v nabídce jsou i luxusní zážitky a v neposlední řadě se pozornost společnosti Fan Motion ubírá směrem k zahraničním turistům. |
NEED4CONNEXIONS, s.r.o. - Žerotínova 1133/32, 130 00 Praha 3 - Žižkov
Tel.: +420 602 623 030, E-mail: ruliskova@n4c.cz
beee